Viestintäratkaisut auttavat asiakastasi löytämään yrityksesi henkilöt ja palvelut

Meiltä saat monipuoliset viestintäratkaisut, joilla asiakkaasi tavoittaa yrityksesi oikeassa paikassa ja oikeaan aikaan. Puheratkaisut ovat keskeinen osa yrityksen viestintää.

Ole asiakkaittesi tavoitettavissa milloin ja mistä tahansa!

Kattavilla viestintäratkaisuillamme tavoitat asiakkaasi ja yhteistyökumppanisi ja he sinut. Mitoitamme ja suunnittelemme yrityksesi viestintäpalvelut vastaamaan tarpeitanne ja integroimme viestintäratkaisuihin yrityksessäsi jo käytössä olevat palvelut. Monipuolisten lisäpalveluiden avulla voit automatisoida tai ulkoistaa viestinnän siten, että yrityksesi on asiakkaiden tavoitettavissa milloin ja mistä tahansa.

1. Mikro (2-5 työntekijää

Kun mikroyrityksesi työntekijöiden tulee olla tavoitettavissa asiakkaille ja toisillenne.

2. Medium (n. 10 työntekijää)

Medium-palvelupaketti takaa sujuvan viestinnän ja asiakaspalvelun.

3. Maxi (yli 10 työntekijää)

Monipuolinen Maxi-palvelupaketti kattaa kaikki keskisuuren yrityksen viestintätekniset tarpeet.

1. Mikro (2-5 työntekijää)

Toimivilla perustyökaluilla lisäät yrityksesi näkyvyyttä ja tavoittavuutta, vaikka sinä tai työntekijäsi ette ole paikalla henkilökohtaisesti.

Tästä on esimerkkinä Matin yritys, jossa työskentelee hänen lisäkseen vain Pekka sekä kiireaikoina alihankkijoita.

Matti ja Pekka ajavat päivittäin ympäri Pirkanmaata asiakastöiden parissa. Heidän pitää ottaa vastaan työn ohessa asiakaspuheluita, siirtää ne toisilleen, pitää tarvittaessa puhelinneuvotteluita asiakkaiden ja yhteistyökumppaneiden kanssa sekä vastata kotisivuilta tuleviin yhteydenottoihin.

Tärkeintä on saada kaikki tulevat puhelut ja yhteydenotot hoidettua, jotta asiakas saa tarvitsemaansa palvelua eikä tilauksia mene ohi. Jokainen puhelu on tärkeä. Siksi heillä on käytössä mikroyrittäjän työkalupakki.

Mikroyrittäjän työkalupakki:

Tärkein työkalunne on puhelin.
Jotta et missaa tärkeitä puheluita, ne menevät vastaajaan tai puhelut voi yhdistää vapaana olevalle henkilölle. Mobiilipuhelut voidaan yhdistää tarvittaessa.
Sähköpostin ja erilaisten neuvottelupuhelujen avulla tavoitat asiakkaasi ja sidosryhmäsi helposti ja kätevästi paikasta riippumatta.

2. Medium (n. 10 työntekijää)

Sinikan, Jonnan ja Mikon yrityksessä työskentelee heidän lisäkseen viisi myyjää ja asiantuntijaa, joten he tarvitsevat erilaisia soittoryhmiä ja soittosarjoja, jotta yhteydet toimistolle, asiakkaille ja työntekijöiden kesken toimivat tehokkaasti. Jokaisen työntekijän kalenterit voidaan jakaa, jolloin kaikki tietävät, mitä kukin on tekemässä, missä ja milloin ja miten. Näin työt ja tapaamiset voidaan sopia hyvissä ajoin etukäteen. Myös vaihteen käytön on oltava kaikille helppoa ja selkeää.

Medium-työkalupakki:

Asiakkaasi tavoittavat sinut toimivan vaihdepalvelun avulla, joko mobiilisti tai kiinteästi, missä tahansa työntekijät liikkuvatkin.
Palvelumme etäratkaisujen avulla työnteko on mahdollista toimisto- tai tuotantoympäristössä tai missä tahansa, jossa pääset nettiin. Palveluun voi liittää kaikki tarjoamamme työvälineet ja tarvittaessa myös käyttäjien omat laitteet ja sähköpostit.
Asiakaskokemuksen tärkeyttä ei voi liiaksi korostaa. Toimivilla yhteyksillä tuotat ykkösluokan palvelua, joka muistetaan!

3. Maxi (yli 10 työntekijää)

Puupposen perheen perinteisessä metallityöyrityksessä on jo 30 työntekijää ja tilauksia sataa. Tuotanto toimii kuin isoisän kaappikello, koska käytössä ovat tarvittavat puhepalvelut, sähköpostit, yhteiset kalenterit, asiakaspalvelu ja tilausten vastaanotto, etäneuvottelut, sähköiset tilaukset kotisivuilta ja asiakaspalveluchat.

Takaisinsoittojärjestelmä auttaa pitämään asiakkaat tyytyväisinä eikä yksikään tärkeä kontakti jää saamatta vastausta.

Räätälöidyt tiedotteet ohjaavat asiakkaita, kun yritys on kiinni ja ohjaavat asiakkaat verkkosivuille, joilla asiakas voi tehdä tilauksen tai laittaa tarvittavan asian vireille.

Puuttuuko Puupposilta vielä jotakin? Pitäisikö asiakaspalvelu ulkoistaa?

Asiakaspalvelun avuksi Puupposet voivat vielä ottaa monikanavaisen contact centerin, ulkoistaa koko asiakaspalvelun tai pelkästään puhelinvaihteen parantamaan asiakkaiden palvelukokemusta.

Mikä on sinun yrityksellesi sopivin ratkaisu?

Valitse tai yhdistele:

Contact Center
Contact center -vaihdekeskus osana viestintäteknisiä palveluita mahdollistaa monikanavaisen ja entistäkin nopeamman asiakaspalvelun.

Eri kanavista (chat, Facebook ja sähköposti) tulevat asiakastoimeksiannot voi hoitaa joustavasti ottaen huomioon vastaajien määrän, toimeksiantojen käsittelyjonot, tiedotteet, palveluiden kalenteriohjaukset, puheluiden nauhoitukset, automaattiset tiedotteet sekä takaisinsoittopalvelut. Järjestelmästä saatavien raporttien avulla voit seurata palvelun sujuvuutta ja tehdä asiakaspalautekyselyitä.

Lisäpalvelut:
Call Center -vaihdepalvelu – ulkoista puhelinvaihteen hoito meille!

Kuva yrityksestäsi syntyy asiakkaalle ensikontaktista. Call Center -vaihdepalvelu huolehtii siitä, että asiakkaasi saa parhaan mahdollisen ensivaikutelman yrityksestäsi. Call Center -vaihdepalvelu rakennetaan yrityksesi tarpeista lähtien. Kustannustehokas ratkaisu mukautuu yrityksesi tarpeisiin nyt ja tulevaisuudessa. Call Center on mahdollista toteuttaa laajempana asiakaspalveluna tai erillisenä palveluna. Joustavat palvelujärjestelmät ja ammattitaitoinen henkilöstömme takaavat laadukkaan palvelun yrityksellesi.

Call Center -vaihdepalvelu hoitaa puolestasi:

  • Yrityksesi puheluihin vastaamisen
  • Puheluiden välityksen
  • Soittopyynnöt
  • Muut toimeksiannot
Yritysasiakaspalvelu

Ota yhteyttä – asiantuntijamme auttavat sinua löytämään parhaan ratkaisun!